Deservirea la comanda de către specialist

Lucrătorii care lucrează la comandă a fabricii dumneavoastră de producere – este prima verigă din lanțul interacțiunii cu clientul. Nivelul deservirii, care ei vi-l oferă, influențiază direct la nivelul satisfacției și loialității clienților, precum și la percepția lor la brand-ul dumneavoastră.

Pentru a majora nivelul de deservire și pentru a obține loialitatea clienților, prezentați specialiștilor dumneavoastră tehnici posiblitatea de a reacționa cît mai repede  la cele mai urgente solicitări ai clienților dumneavoastră cu ajutorul celei mai actuale informații, care este necesară pentru rezolvarea problemei actuale.

Trimițind specialiștii tehnici la locul , unde este cea mai mare nevoie de ajutorul lor, și oferiundu-i informația necesară pentru soluționarea oricărei probleme, ve-ți putea reduce costul total al cheltuielilor pentru deserviri, de asemenea să majorați calitatea lucrului a fiecărui specialist în parte.

Să luăm în considerare situația, cind specialiștii tehnici la comandă lucrează în condiții necontrolabile. Comanda poate fi  în orice moment, și deseori ele sunt urgente. Necătînd la asta clienții așteaptă , ca ajutorul să vină exact la timpul stabilit. Cu fiecare zi deservirile specialiștilor la comanda devin tot mai costisitoare, îndeosebi dacă sunt nevoiți să plece la una și aceeași adresa de mai multe ori pentru rezolvarea unei și aceeași probleme. Identificarea și eliminarea defectelor în dispozitive complicate poate fi o sarcină destul de grea, din ce rezultă că și mai greu va fi să depistăm, cît timp ne va lua fiecare comandă. Înafară de asta, lipsa de experiență, înțelegera incompletă a problemei utilizatorului sau lipsa pieselor necesare la locul reparării încurcă specialiștilor tehnici să rezolve problemele clienților. La timpul său, aceasta subminează încrederea și loialitatea clienților, și pune în pericol viitoarele voastre relații de afaceri.

Soluțiile pentru serviciile la comanda permit să trimitem specialiștii tehnici la locul , unde este cea mai mare nevoie de ajutorul lor, și să le oferim informația necesară pentru rezolvarea operativă a oricărei probleme, ce o să vă permită să reduceți costurile totale pentru deserviri. Posibilitatea transmiterii glasului și a datelor în timpul real vă permite optimizarea lucrului personalului și utilizarea autovehiculelor, de asemenea să informăm clienții despre orice schimbări posibile pentru îmbunătățirea generală a calității deservirii.  Computerele mobile și dispozitivele ce citesc  datele permit lucrătorilor să obțină informația și instrumentele necesare. Ei vor putea lucra mai repede , monitoriza și a duce evidența costurilor forței de muncă și a pieselor sau materialelor  folosite și să asigure respectarea obligațiunilor contractuale. În plus , ve-ți fi capabil să desfășurați afacerea dumneavoastră în timpul deservirii datorită posibilităților vînzărilor produselor mai costisitoare sau a produselor conexe. 

Rezultate

  • Reducerea cheltuielilor pentru deservire
  • Un număr mare de chemări nu necesită vizite repetate
  • Creșterea profiturilor prin vînzarea de produse mai scumpe sau produse conexe
  • Creșterea satisfacției clientului
  • Creșterea loialității clienților și creșterea confortului deservirii datorită informării și avertizării personalului la comandă.
  • Citirea exactă a tuturor cheltuielilor de timp si materiale, care trebuie achitate.

 

Partajeaza